Jumaat, 21 Februari 2014

Famous Blogger

Dicatat oleh iydaRyanT di 12:12 PG
Assalamualaikum w.b.t wajib jawab


Ehem sakit tekak aku.. seperti kebiasaannya aku akan jadik agak sibuk bila bos ada dekat opis, but dlm kesibukan aku tetap akan jenguk fb aku yang tak berapa ramai orang nak bekawan ni hohoho...

Dalam ratusan post yang aku terbaca hari ni ada 1 yang menarik.. komens yang orang bg buat aku tepikat ceh!!


Hah ini dia aku printscreen sikit... minta izin ye kak Dina :)

Aku suka every status kak Wardina Safiyyah jugak sbb selalu menyuci minda. Ok korang nampak tak status tu said 'Who are famous bloggerS'... terasa kecik diriku ini haha ader hati kau jah... blog dah la tak menarik takda input pun untuk reader... adei sedih!!

Bila baca komens tu nak jugak letak nama sdri tapiiiiiiii taaaaaapiiiiiiii aku sedar diri hahaha!! aku tak lah seglamer Namee Roslan or SN or em ok aku takut silap eja nama diorang baik aku diam tak pasal2 kena ban.. Actually komens tu buat aku excited nak stalk 1 per 1 blog yang diorang mention.. Ada masa ngam nanti yes i will. Terima kasih kak Dina mencetuskan sesuatu yang menarik hehe over...

Okbai :D,

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogroll

 

Blog 4221P Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos