Isnin, 8 April 2013

Sukarnya untuk memilih....

Dicatat oleh iydaRyanT di 6:36 PTG
Assalamualaikum...w.b.t..
(cewah mcm je ada org baca blog aku ni hakhakhak)

Hujan membasahi bumi bertuah... argh!!! ok2 sekarang i've something to choose, eh no!! 2 things actually.
Puas aku fikir2 dari celik jak mata ni sampaila siap 100% mau p kerja...

Which 1 should i choose ah persetankan saja broken englishku itu...  Keputusan perlu dibuat.

Fikir punya fikir dan fikir... aku memilih untuk menggunakan sahaja kereta kesayanganku itu the vivacious ke tempat kerja.. haha poyo jerk.. keta aku tu baru cuci la bai aku tak nak dia kotor tekene hujan okeyhh tu yg memilih antara redah jerk hujan tu dgn berjalan kaki or bawak keta...

And the result is -----> keta aku dah basah dan tiada garaj kosong untuk aku teduh kan dia alahai kesian  vivacious. Sedih hati ini kahkahkah :
D
MY VIVACIOUS

ok korang happy working ;) much <3

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogroll

 

Blog 4221P Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos